تاریخ : يكشنبه، 7 خرداد ماه، 1396
موضوع : اخبار

دولت دوازدهم تعاملات بیشتری را با اصناف داشته باشد/ دولت برای استمرار اشتغال باید به بازار توجه کند

نماینده اتاق اصناف ایران در استان هرمزگان، شهر بندرعباس گفت: دولت برای توسعه اقتصادی کشور تعاملات بیشتری با اصناف داشته و روابط خود با بازار را تقویت کند.عبدالمجید جلالی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود:  راه استمرار اشتغال در کشور توجه به بازار و تقویت صنایع کوچک است.



وی بر لزوم ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی و تولیدات صادرات محور تاکید کرد و گفت: در بازارهای داخلی برای ایجاد اشتغال بیشتر باید قدرت خرید مردم را افزایش داد و در بازارهای خارجی باید مشوق های لازم را برای عرضه کالاهای ایرانی فراهم کرد.

جلالی ادامه داد: با توجه به منابع خدادادی کشور ، بسیاری از تولیدات ایرانی امکان صدور  و راهیابی به بازارهای جهانی را دارند که در این باره باید با بدنه های اقتصادی دنیا پیوند معقول برقرار کرد که پیوستن به سازمان تجارت جهانی از جمله آن است.

وی افزود:  بخش خصوصی این توانایی را دارد که با ایفای نقش بیشتر ضمن کمک به دولت بتواند بخشی از جذب نیروی بیکار جامعه را بر عهده گیرد،  البته برای نیل به این هدف باید دولت کوچکتر شود.

جلالی خواستار رفع موانع برای حضور هر چه بیشتر بخش خصوصی شد و اظهار کرد: برای ایجاد اشتغال بیشتر بویژه برای جوانان باید جذب سرمایه گذاری داشته باشیم که راه آن تقویت بخش خصوصی است ضمن اینکه سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد.

نماینده اتاق اصناف ایران در استان هرمزگان گفت: نگاه اتاق اصناف همواره بر تعامل با دولت بوده و لذا انتظار دارد دولت نیز تعامل خود با اصناف را بیش از پیش افزایش دهد.

وی گفت: کسب‌وکارهای مدرن باید در جامعه ایجاد شود و اتاق اصناف هم بر این اعتقاد است که تمامی صنف‌ها باید خود را به سمت مدرنیته کردن سوق دهند.




منبع این مقاله : :پرتال اتحادیه صنف خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد مقدس
آدرس این مطلب : http://ekt-m.ir/87/دولت-دوازدهم-تعاملات-بیشتری-را-با-اصناف-داشته-باشد/-دولت-برای-استمرار-اشتغال-باید-به-بازار-توجه-کند/