تاریخ : يكشنبه، 7 خرداد ماه، 1396
موضوع : اخبار

اصناف ظرفیت زیادی برای ایجاد اشتغال دارند / ضرورت افزایش آگاهی کسبه برای مشتری مداری

رییس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی اعلام کرد: اصناف با ظرفیت بالایی که دارند می توانند شمار زیادی از نیروهای جویای کار را جذب کنند اما تحقق این هدف مستلزم حمایت صحیح و منطقی از آنان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، محمود اسدی در دومین اجلاس ماهانه اتاق اصناف خراسان شمالی با محوریت اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال افزود: حمایت ها می تواند شامل حمایت از اصناف با اعطای تسهیلات کم بهره، دریافت مالیات براساس در آمد واقعی و نه بر اساس آمار غیرواقعی، حمایت از تولید داخلی، مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از واردات کالای غیر ضروری که مشابه آن در داخل وجود دارد، باشد.



وی اضافه کرد: همچنین حمایت از بازرگانان و صادر کنندگان و فراهم کردن زمینه برای سرمایه گذاری از دیگر موارد مهمی است که استان خراسان شمالی در خصوص جذب سرمایه گذار در ردیف استان های برتر کشور است .

رییس اتاق اصناف بجنورد بر لزوم توجه جدی به آموزش تاکید کرد و گفت: با توجه به پیشرفت جوامع بشری و افزایش میزان تقاضا در حوزه کالا و خدمات و گسترش راههای ارتباطی مردم ، افزایش آگاهی کسبه در خصوص برخورد با مشتری و به روز کردن فضای کسب و کار علاوه بر افزایش کیفیت کالا و خدمات احساس می شود و به همین منظور اتاق اصناف اقدام به برگزاری منظم کلاس های آموزشی برای اصناف کرده است.

اسدی همچنین به مشکلات و مسایل جاری اتاق اصناف اشاره و ابراز امیدواری کردند که با تعامل و همکاری با سایر دوایر دولتی این مشکلات مرتفع شود.

به گزارش رسیده از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی، نیکدل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در این اجلاس اظهار کرد: تعامل و ارتباط منطقی درهر مجموعه ای تضمین کننده پیروزی و تعالی آن‌مجموعه است که خوشبختانه این مهم در اتاق اصناف مرکز استان انجام شده است.




منبع این مقاله : :پرتال اتحادیه صنف خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد مقدس
آدرس این مطلب : http://ekt-m.ir/86/اصناف-ظرفیت-زیادی-برای-ایجاد-اشتغال-دارند-/-ضرورت-افزایش-آگاهی-کسبه-برای-مشتری-مداری/