تاریخ : يكشنبه، 20 فروردين ماه، 1396
موضوع : اخبار

اصناف در صورت حمایت، می توانند برای افزایش تولید و اشتغال تضمین بدهند

رئیس اتاق اصناف ایران با  فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در راستای بررسی راهکارهای اجرایی فرامین رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید – اشتغال دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علي فاضلي گفت: رييس جمهور به طور جدي درصدد افزايش توليد در داخل و اشتغالزايي در كشور است. اينها مواردي است كه به عينه ديده ام و شهادت مي دهم كه اصناف مي توانند براي افزايش توليد و اشتغالزايي تضمين بدهند اما شروطي را بايد رعايت كرد.



وي افزود: واحدهاي صنفي مي توانند تعهد بدهند به شرط حمايت در قالب معافيت مالياتي قانوني و تضمين شده و حمايت بيمه اي همچون كشور فرانسه و حمايت بانك ها، هر کدام از واحدهاي صنفي سه فرصت شغلي ايجاد کنند.

در اين نشست، سردار كاظميني فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه باید قاچاق کالا را متوقف کرد ، گفت: متاسفانه شاهد قاچاق كالاهایي هستيم كه به راحتي مي تواند در داخل كشور از سوي اصناف توليد شود و برای جوانان اشتغالزايي داشته باشد.

وی تصریح کرد: برخی بانكها هم به جاي بانكداري به سمت بنگاهداري رفته اند که اين مسایل به اقتصاد كشور لطمه زده است. بانکداری باید با موازین اسلامی همراه باشد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر بيش از  ۶۳۰ هزار واحد صنفي توليدي در كشور فعاليت دارند.




منبع این مقاله : :پرتال اتحادیه صنف خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد مقدس
آدرس این مطلب : http://ekt-m.ir/62/اصناف-در-صورت-حمایت،-می-توانند-برای-افزایش-تولید-و-اشتغال-تضمین-بدهند/