تاریخ : شنبه، 5 فروردين ماه، 1396
موضوع : اخبار

همدلی و همزبانی دولت و ملت برای تحقق اقتصاد مقاومتی

غلامرضا حسن پور گفت: اقدامات این سازمان در مورد اقتصاد مقاومتی مورد توجه فعالان و کارشناسان اقتصادی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور، غلامرضا حسن پور مسئول این سازمان با تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) و همچنین فرا رسیدن نوروز باستانی گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با هوشمندی بی نظیر و بر اساس اولویت جامعه، هر سال را نامگذاری می کنند.



وی با اشاره به انتخاب نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال برای سال۹۶ از سوی رهبر عزیز گفت: این به معنای آن است که اقتصادمقاومتی متعلق به یک و یا چند سال نیست بلکه برنامه ای منسجم و در عین حال گام به گام است که باید دولت و ملت با همدلی و همزبانی آن را به منصه ظهور برسانند.

حسن پور با بیان اینکه بسیج اصناف بازاریان و تجار در سال ۹۵ اقداماتی درراستای اقتصادمقاومتی انجام داد افزود: بحمدلله این اقدامات موردتوجه فعالان وکارشناسان اقتصادی این عرصه قرارگرفت ودرسال جدید بابهره گرفتن از تجارب فشرده یک سال گذشته برنامه ای مشخص با زمانبندی درست جهت حمایت از تولید و اشتغال ارائه خواهدداد.

وی در ادامه افزود: شایان ذکر است این برنامه که در بخشهای مختلف تهیه شده وبخشی از آن درسال گذشته اجرا گردیده، در حال تکمیل است که باجزییات تقدیم فعالان اقتصادی و دولت محترم خواهدشد.

مسئول بسیج اصناف بازاریان و تجار گفت: با همت همه اصناف بازاریان و تجار کشور بویژه تولیدکنندگان در این امر خطیر می توانیم گام های مؤثری برداریم.

وی در پایان با تشکر ازنخبگان اصناف بازار و تجار سراسر کشور برای یاری این سازمان از همه فعالان اقتصادی دعوت به همکاری کرد.




منبع این مقاله : :پرتال اتحادیه صنف خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد مقدس
آدرس این مطلب : http://ekt-m.ir/56/همدلی-و-همزبانی-دولت-و-ملت-برای-تحقق-اقتصاد-مقاومتی/