ایام پایانی سال بهترین فرصت برای صاحبان واحدهای صنفی تولیدی و توزیعی است تا کالاهایشان را با کیفیت بالا ، قیمت مناسب و همچنین با یک لوگو یا نشان مشخص به بازار عرضه کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، در نشستی که روز چهارشنبه با موضوع حمایت از تولید ملی با تاکید بر ایجاد و توسعه شهرک های صنفی و با حضور مسئولان اتاق اصناف ایران، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان تهران و همچنین روسا و کارشناسان اتحادیه های پوشاک، کفش، کیف و چرم برگزار گردید، بر لزوم ترویج مصرف کالاهای داخلی تاکید شد.
در این نشست که در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد، روسا و کارشناسان اتحادیه های تولیدی و توزیعی مطالبی را در خصوص راهکارهای عرضه کالاهای ایرانی در ایام پایانی سال بیان کردند.
داشتن یک لوگوی مشخص در جهت حمایت از تولید ملی، جایگزین کردن فروش فوق العاده به جای نمایشگاه، ارتقاء کیفیت تولیدات برای جلب اعتماد مصرف کنندگان، ترویج فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی، حذف مشکلات مربوط به مالیات و نرخ سود تسهیلات بانکی، تبلیغ کالاهای با کیفیت داخلی از طریق رسانه ها بویژه رسانه ملی، تشویق تولیدکنندگان داخلی از طریق پرداخت تسهیلات ارزان، تحت نظارت بودن حراجی ها توسط اتحادیه های مربوطه و کنترل کیفیت تولید از مهم ترین مطالبی بود که در این نشست عنوان شد.
مسئولان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان تهران نیز در این نشست بر لزوم حمایت از مصرف کننده تاکید و برای تحویل زمین و همچنین مکان های ساخته شده به اتحادیه های تولیدی و توزیعی صنفی اعلام آمادگی کردند.
ارسال شده در مورخه : دوشنبه، 9 بهمن ماه، 1396 توسط
admin